Наказ до Всеукраїнської дитячо-юнацької ,військово -патріотичної гри "Сокіл " ("Джура")
КВАСІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І – ІІІ СТУПЕНІВ
Н А К А З
від 12 вересня 2017 року с. Кваси №37
Про долучення Квасівської ЗОШ І-ІІІ ст.
до Всеукраїнської дитячо-юнацької
військово –патріотичної гри «Сокіл» («Джура»).
На виконання рішення педагогічної ради, протокол №7 від 31.08 2016 року «Про долучення Квасівської ЗОШ І-ІІІ ст. до Всеукраїнської дитячо-юнацької військово –патріотичної гри «Сокіл» («Джура»)», з метою належної організації національно –патріотичного виховання учнів.
НАКАЗУЮ:
1. Призначити курінним Процюка М.Ю-вчителя предмету Захисту Вітчизни (за згодою).
2. Створити козацьку раду школи.
3. Затвердити Положення про Всеукраїнську дитячо-юнацьку військово-патріотичну гру „Сокіл” („Джура”) у Квасівській загальноосвітній школі, що додається.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з виховної роботи Писар О.Ю.
Директор школи Г.І. Дем’ян
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Про долучення Квасівської ЗОШ І-ІІІ ст.
до Всеукраїнської дитячо- юнацької військово –патріотичної гри «Сокіл» («Джура»).
від 12.09.2017 № 37
ПОЛОЖЕННЯ
ПРО ВСЕУКРАЇНСЬКУ ДИТЯЧО – ЮНАЦЬКУ
військово – патріотичну гру «Сокіл»(«Джура»)
у Квасівській ЗОШ І-ІІІ ступенів
І. Загальні положення
1.1. Всеукраїнська дитячо – юнацька військово – патріотична гра «Сокіл» («Джура») є системною формою позакласної роботи з військово – патріотичного та морально – етичного виховання учнівської молоді, важливим засобом формування національної свідомості, спортивно – оздоровчої роботи.
1.2. Організація гри «Джура» в школі здійснюється на основі Положення про зазначену гру, затвердженого наказом МОН молоді та спорту України від 13.06. 2012року №687, зареєстрованого Міністерством юстиції України 3.07.2012р. за №1094/21406, та умов проведення окремих видів змагань і конкурсів, що розробляються організаторами відповідних етапів (фіналів).
1.3. Метою гри «Сокіл»(«Джура») в школі є виховання юних патріотів України засадах національної гідності, високої самосвідомості та активної громадянської позиції, здорового способу життя, духовно багатої та фізично розвиненої особистості.
1.4. Основні завдання гри «Сокіл» («Джура»):
- Виховання дітей та молоді у дусі відданості Батьківщині та українському народу через відродження національних і загальнолюдських духовних та моральних цінностей.
- Набуття учнями школи знань, умінь і навичок, необхідних захиснику Вітчизни.
- Формування в учнів високих морально – психологічних якостей і доброчинності, мужності, сміливості, рішучості, відваги, стійкості, наполегливості, дисциплінованості та ініціативності на основі відновлених народних традицій.
- Оволодіння учнями основами народної культурної спадщини (пісні, думи, звичаї, ритуали і свята).
- Впровадження військово – прикладних видів спорту, єдиноборств, народних ігор, забав з метою гартування духу і тіла.
- Пропагування та популяризація здорового способу життя.
- Формування та закріплення основ самоврядування в учнівських колективах.
ІІ. Учасники гри «Сокіл» («Джура»)
2.1. Учасниками гри є учні школи, об’єднані на добровільних засадах у рої (ланка 6-8 осіб), чоти (клас), сотні (паралель класів), курінь (школа) тощо. До складу зазначених утворень входять хлопці та дівчата віком від 7до 18 років.
2.2. Прийом до складу учасників гри здійснюється за народним звичаєм на загальному зібранні та за згодою батьків після проходження виховного просвітницького курсу підготовки, де відбудеться знайомство з заповідями, правилами та обов’язками учасника гри, набуття необхідних знань з історії України, літературно – пісенної творчості про народних героїв тощо.
2.3. Учасники гри поділяються на козачат (молоді школярі віком 6-10 років); Джур козацьких (школярі середніх класів віком 10-16 років); молодих козаків (школярі старших класів віком 16-18 років).
2.4. Основою організації гри «Джура» є козацьке самоврядування: добровільне об’єднання учасників для виконання завдань гри у рій (гурток),чот( клас), сотню (паралель класів), курінь (школа).
ІІІ. Керівництво грою «Джура»
3.1. Загальне керівництво грою «Джура» здійснює Козацька Рада у складі учасників, педагогів, батьків.
ІV. План заходів із впровадження гри «Джура» в школі протягом навчального року:
1. Вересень:
- Створення роїв, чотів.
- Прийом у козачата молодших школярів.
- Проведення засідань Рад козацьких роїв з питань щодо вступу– до джур козацьких – до молодих козаків.
- Проведення Великої Ради та вибори козацької старшини в роях,чотах.
- Заходи з організації учнівського самоврядування.
2. Жовтень:
- Проведення в школі заходів до Дня захисника України та покрови Пречистої Богородиці, Покровительки Українського Козацтва і Збройних Сил України у формі ігор та забав, таких як «Котигорошко», «Козацьке завзяття», «Козацький гарт», краєзнавчих подорожей, екскурсій.
3. Листопад і березень :
- Операція «Зелена хвиля »: проведення заходів щодо озеленення території школи.
- Операція : «Чисте подвір’я, вулиця, село – чиста Українська земля».
4. Листопад:
- Операція до Дня Збройних Сил України «дорогою Героїв», виховні години, конкурси, вікторини, походи місцями боїв, екскурсії.
- Спортивні ігри та змагання між класами.
5. Січень – лютий:
- участь у народних святах зимового циклу, розучування народних ігор, забав, героїко – патріотичних пісень, змагання із зимових видів спорту в закритих приміщеннях.
6. Березень:
- Підготовка та проведення «Дня цивільної оборони»
- Операція «захист»: набуття знань, умінь та навичок з надання першої долікарської допомоги при захворюваннях та травмах;
- Тренування та змагання з цивільної оборони, транспортування і евакуація потерпілих;
- Заходи за програмою «Школа безпеки».
- Конкурси, вікторини, ігри та забави.
7. Квітень:
- Змагання в стрільбі із пневматичної гвинтівки, пістолета.
- Гра «Відун»: інтелектуальні змагання зі знання історії Козачини, українського війська, сучасних Збройних Сил України, народних повстанських формувань та їх ролі у боротьбі за незалежність української держави, історії села Кваси по системі «Брейн Ринг», Що? Де? Коли?»,тренінги.
8. Травень:
- Виховні заходи під гаслом «Підготовкою до захисту Батьківщини вшануємо подвиги борців за незалежність України»;
- Участь у вартовій вахті біля обеліска - пам’яті героїв Другої Світової війни, героїв Небесної сотні, воїнів захисників України.
9. Червень:
- Проведення конкурсів,змагань, вікторин, походів під час літнього таборування.
V. Перелік змагань і конкурсів протягом навчального року:
1. Візитка рою
2. Конкурс на кращу пісню, рукописну газету.
3. Огляд якості (рівня) початкової військової підготовки; стройовий впоряд – особиста підготовка та дії у складі рою.
4. Фізична підготовка – біг, комплексні вправи, вправи з м’ячем, метання гранати, лазіння по жердині, вправи на брусах, перекладені.
5. Медична підготовка – надання долікарської допомоги.
6. Цивільна оборона – виконання нормативів.
7. Комбіновані військово – спортивні естафети. Час на виконання обов’язкового завдання – 3 хв., творчого завдання – 4 хв.
Обов’язкове завдання повідомляються рою (чоту) на початку змагань.
Творче завдання готується командою заздалегідь. Участь у зазначеному змаганні бере рій у складі 8 чол. Усі накази подає ройовий.
Обов’язкове завдання – це виховання прийомів у складі рою. Творче завдання може бути представлене у вигляді монолітних та чіткого показу різноманітних елементів в поряду у складі рою під музику чи під супровід барабанного бою.
В обов’язковому та творчому завданні оцінюється назва, девіз, хор рою, зовнішній вигляд, однострій, організованість та якість виконання впорядових наказів.
Виконання маршової патріотичної пісні.
Оцінка виставляється від 1 до 4 балів (незадовільно, задовільно, добре, дуже добре). Переможе рій, якій в сумі набирає найбільше балів.
Переможці нагороджуються грамотами, дипломами, призами.
|