«Поліпшення якості освіти
шляхом упровадження компетентісного підходу
до організації навчально-пізнавальної діяльності учнів»
ЕТАПИ РОБОТИ НАД ПРОБЛЕМОЮ
І. Діагностичний, 2015-2016 навчальний рік
Аналіз
- Труднощі вчителів;
- Стан НВП;
- Виявлення протиріч, що потребують ліквідації
|
Аналіз проблеми, обгрунтування її актуальності
|
ІІ. Теоретичне дослідження проблеми, 2016-2018 навчальний рік
Вивчення колективом теорії проблеми на:
- Педрадах;
- Засіданнях методичної ради;
- Засіданнях методоб’єднань;
- Семінарах;
- Оперативних нарадах;
- В індивідуальній та груповій роботі з вчителями;
- В роботі по самоосвіті.
|
Накопичення теоретичного матеріалу |
ІІІ. Практичне дослідження проблеми, 2018-2019 навчальний рік
З метою практичної спрямованості цієї роботи проводяться:
- Тематичні педради;
- Науково-практичні семінари;
- Відкриті уроки;
- Позаурочні заходи;
- Взаємовідвідування уроків;
- Педагогічні читання.
|
Удосконалення освітнього процесу,
формування ППД у межах школи
|
ІV. Підбиття підсумків, 2019-2020 навчальний рік
Науково-практична конференція:
• Аналіз роботи колективу;
• Виступи із узагальненням досвіду роботи;
• Відкриті уроки і заходи;
• Творчі звіти;
• Виставка напрацювань.
|
Систематизація накопиченого матеріалу.
Видання збірок досвіду
|
|